În funcție de specificul afacerii tale și de metoda de promovare dorită, poți alege mai multe tipuri de campanie:

– Campanii pe rețeaua de căutare Google (Search) în care anunțurile sunt asociate paginilor cu rezultate ale căutarii, în funcție de termenii sau expresiile utilizate în căutare;

– Campanii pe rețeaua de display (Display) Google, rețeaua publicitară cu cea mai mare acoperire, prin care poți afisa anunțul tău sub forma de banner în ziare online, pe bloguri și pe site-uri de nisă relevante pentru ceea ce vinzi și pentru persoanele interesate;

– Campanii de remarketing: tipul de campanii care îți permite să atragi persoane care au accesat în trecut site-ul tău și să le afișezi anunțuri relevante pe web sau când efectuează o cautare pe Google. Întrucât ajunge la utilizatorii care și-au manifestat deja interesul față de site-ul tău, remarketingul îi aduce înapoi pe site sau îi fidelizează cu noi oferte. Vei beneficia de o rentabilitate optimă a investiției;

– Campanii video: cu ajutorul acestui tip de campanie, puteți afișa anunțuri video individuale sau încorporate în alte materiale video în flux, pe YouTube și în Rețeaua de display Google.

– Campaniile pentru Cumparături Online: anunțuri afișate atât în rețeaua Search cât și Display care vă ajută să vă promovați produsele, oferind utilizatorilor informații detaliate despre ceea ce vindeți înainte ca aceștia să dea clic pe anunț. Cu ajutorul instrumentelor de raportare axate pe comerțul cu amănuntul, veți putea urmări performanța produselor de-a lungul timpului.